هستند طب جایگزین برای کمک به بیماران دیابتی با مرحله CKD 3 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت و مزمن کلیه بیماری مرحله 3هستند طب جایگزین برای کمک به بیماران دیابتی با مرحله CKD 3 وجود دارد

هستند طب جایگزین برای کمک به بیماران دیابتی CKDLa مرحله 3 بیماری کلیه از عوارض شایع دیابت می باشد. اگر بیماران دیابتی با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تشخیص داده، باید برخی از داروهای جایگزین برای کنترل سلامت خود را بلافاصله به دنبال. آیا این داروهای جایگزین وجود دارد؟

دیابت و مزمن کلیه بیماری مرحله 3

حدود 30٪ از بیماران دیابتی با مرحله بیماری کلیوی 3 می تواند پروتئین های سنگین مزمن یا آلبومینوری داشته باشد. از همه بدتر، میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کاهش می یابد ویژگی continuamente.La مرحله نفروپاتی دیابتی 3 است که باعث کاهش نمی همراه با پروتئینوری کاهش GFR.Si کنترل موثر نیست، مرحله 3 بیماری کلیه دیابتی ممکن است پیشرفت به مرحله 4. سپس، GFR توسط 1 میلی لیتر / دقیقه کاهش می یابد هر ماه.

چگونه برای درمان دیابت با مرحله 3 بیماری کلیه؟

در این وضعیت، کلید درمان است به کنترل قند خون، عوارض مربوط به دیابت و سلولهای کلیه تعمیر آسیب.

سطح 1.Control قند خون: HbA1c نشان باید زیر 7.0٪. خوب قند خون کنترل نگه داشته می همودینامیک کلیوی به برخی از punto.En برخی از موارد را بهبود بخشد، این ممکن است به تسکین پروتئین کمک کند.

فشار خون 2.Check: بیشتر بیماران مبتلا به دیابت و بیماری مزمن کلیه مرحله 3 تجربه فشار خون بالا است که سرب مهم به رشد و توسعه Nepropathy.IECA دیابتی و عوامل ARB مواد مخدر ترجیح می برای این بیماران، چرا که این داروها می تواند همودینامیک کلیوی افزایش، کاهش از دست دادن پروتئین و بهبود غشاء فیلتراسیون.

3.Aumentar میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR): در کلینیک، GFR CKD به پنج مرحله تقسیم شده است. فقط اگر شما سطح GFR افزایش، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را می توان با پزشکی éxito.Micro-چینی Osmotherapy معکوس درمان است که می تواند کمک به تغذیه سلول های آسیب دیده از کلیه و توانایی سلول کلیوی خود شفا بخواهید است معلول. از این نقطه، بیماران باید این درمان را امتحان کنید.

اگر شما علاقه مند در مورد درمان فوق، شما می توانید سوال خود را در فرم زیر و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.





:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: